اهل دل!

به کتابخونه ی من خوش اومدید

اهل دل!

به کتابخونه ی من خوش اومدید

اینجا کتابخونه ی منه. نه. دفترچه خاطراتمه. دفترچه خاطرات من و کتابام. کتابایی که قبلاخوندم، کتابایی که خیلی قبلا خوندم، کتابایی که تازه خوندم، کتابایی که الان میخونم، کتابایی که بعدا میخونم انشالله و...
اینجا قرار بود محدود باشه به همون دفترچه ای که نوشتن رو از همونجا شروع کردم و قرار داشتم خاطرات خودم و کتابامو فقط تو همون دفتر بنویسم. ولی دیدم چرا تنهایی استفاده شو ببرم؟ بذار بذارم یه جایی که همه بخونن.
و اینم بگم که اینجا پذیرای نوشته های شما و خاطراتی که با کتاباتون دارید هم هست. هر کسی کتابی خوند که دوست داشت به دیگران معرفیش کنه و اونا رو هم در احساسش نسبت به مطالعه اون کتاب شریک کنه، در این دفترچه خاطراتِ کتابها به روش بازه. خوش اومدید...

دختران کابلی

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۵۱ ب.ظ
چند هواپیما را تماشا کردند که در گوشه ای از آسمان، پشت سر هم پرواز می کردند. لحظه ای بعد صدایی شدید چون تندری از فاصله ای دور به گوش رسید. پس از آن، از تپه های دور خاک به هوا بلند شد.

آنها قبلا هم چنین هواپیماهایی را دیده بودند. اتفاق تازه ای نبود.

پروانه گفت: بزرگ ترها دارند همدیگر را می کشند.

لیلا گفت: من هم میکشم.

پروانه به او نگاه کرد.

لیلا گفت: من کبوترها را می کشم. البته دوست ندارم این کار را بکنم. ولی کار سختی نیست. لابد کشتن بز یا خر خیلی سخت است.

بعد ناگهان پرسید: کشتن بچه هم سخت است؟

پروانه گفت: باید سخت باشد، ولی برای بعضی از مردم ظاهرا هیچ کاری ندارد.

_ به آسانی کشتن یک کبوتر؟

_به نظرم از آن هم آسان تر.

لیلا گفت: ما کبوتر را می کشیم و میخوریم.آنها با بچه هایی که می کشند چه کار می کنند؟

....

در روزهای بعد، بچه ها هواپیماهای بیشتری را در آسمان دیدند. هر شب از اطرافشان صدای انفجارهای پیاپی می آمد.

شبی لیلا شاکی شد و گفت: با این هم سر و صدا نمی توانم بخوابم. مگر این بزرگترها نمی فهمند ما بچه ها اینجا خوابیم؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۹
ریحان...

نظرات  (۶)

سلام ریحان جان... مبارکا باشه... چقد وقت داری تو :دی
باید سر فرصت با هدیه خدمت برسیم برای منزل نو :)
اها الان فهمیدم این همون وبلاگست که برای معرفی کتاب ساختی؟ فک کردم اسمش یه چیز دیگه بود و این الان سومین وبلاگته!!!!!!
پاسخ:
سلام ماهی جان
بعله
این همونه.
یادت رفته بود انگار :)
تو همون دو تاش موندیم. چه برسه به سومی:)

خوش اومدی

سلام
با سوال جالبی به عنوان "اگر شیطان از بهشت اخراج شد، چگونه آدم و حوا را گول زد؟" بروزیم
تشریف بیارید.

سلام علیکم جسارتا شما  فرزند شهید هستید؟
پاسخ:
سلام
خیر!!!!
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۱ .. محمودی کیاسری
با سلام خدمت شما خواهر گرامی
در پاسخ شما خواهر گرامی  در وبگاه بلاگفاتون باید بگم خیر شبکه مجازی اعم از ( شبکه مجازی ارتباطی ، فیسبوک و شبکه مجازی دیگر ...) و چه شبکه رسانه ای ولی همه چیز برمیگرده به خودمون که آیا میتوانیم یا خیر ؟
بستر دنیای دهکده مجازی گسترده است ولی بازم کمی میشه اعتماد کرد
یه پیشنهاد (برخی از دروس دانشگاه مجازی نهاد رهبری) در همین خصوص ارائه شده که جای داره از مطالب دیدن کنید
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۲:۵۳ انــــــ ـار
چه خوب که شما هم آمدید بیان!
مبارکه
پاسخ:
سلام.
خوش اومدید
من که خیلی وقته اینجا رو دارم.
ولی اینجا فقط کتابخونه ست. فقط درباره کتابام مینویسم.
حالا شاید کلا اومدم اینجا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی